Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 11 juni 2012

Lyckliga strand


När alla andra satte sig vid tv:n för EM fotboll
tog jag mig ner till stranden.

Solnedgång och såå vackert!


Lite problem med inställningen av ljuset,
men lite mystik är ju trevligt!


Lite snäckor fick jag med mig hem, 
för att fylla krukorna med på altanen.




Hanna gjorde mig sällskap och fick nog även
hon inspiration av vår fantastiska strand.

Jag känner mig lycklig och så känns även stranden !!

Det är tyst i soffan...., Sverige ligger under,
men några minuter kvar och hoppet
är inte ute...

HEJA SVERIGE
ANNIKA








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar