Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 31 maj 2012

Pumpproblem


Så här ska rätt pump se ut om man ska få vattnet
att gå runt i vår lilla damm.
Det tog tid ska ni veta....
Jag har åkt in o ut o fram o tillbaka för att få rätt
mängd och rätt hastighet och allt det där...

Men skam den som ger sig - nu rinner vattnet med rätt
"porl-ljud" och fart!!


Ser ni strålen?!
Finnemang

Jag ska visa mer bilder när jag planterat klart växter
runt dammen.
Ska en sväng hem till min trädgårdsmästar-vän
Milla och gräva runt lite bland hennes perenner.

Ha en fin torsdag-kväll.
Jag ska på pizza-fest hos mor och far!
Kram
ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar