Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 9 maj 2012

Nytt från Capri


Packat upp dessa söta tunikorna från Capri.
De finns i färgerna nougat och magnolia.


Den vita spetsscarfen är också väldigt söt,
och användbar.
Jag som bokstavligen inte kan vara utan scarf, 
bara älskar den!


Stallfönstret släpper in härligt solsken nu!


Här är en annan härlig sjal och tunika.
Mina älsklingsplagg!

Lotta från Capri Collection var idag och hälsade på mig
och visade mig höst- och vinterkollektionen.
Väldigt härliga och tuffa kläder.
Mycket i de jordnära färgerna och både fräckt och romantiskt.
Kändes dock lite konstigt att titta på vinterkläder nu...
(även om det är det man behöver just idag..)

Fick en låda från Nordal idag, den ska jag fota imorgon..!!
Ha det toppen, det ska jag ha!!
Kram
ANNIKA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar