Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 11 maj 2012

Nu kan sommaren komma

Hej på er fredagsmysare!

Även om regnet har anlänt södra Halland så har också 
värmen kommit.
Min morgon har jag nu tillbringat i min älskade trädgård!
Ohh, vad jag önskar att jag hade mer tid för den.
Nu är det ju som ljuvligast att vara och arbeta i jorden.
Konstigt är det väl också att man inte är nöjd med som 
man har det. Antingen måste man komplettera, ändra
eller göra nytt!
Men det är väl det som är tjusningen...?
Eller vad säger ni?


Sommarens badväska är här!
I fyra härliga färger!
Det blir svårt att välja...


Den lila är ju väldigt söt.


Ha nu en härlig helg på er alla.
Hoppas ni får finväder och mår gott
där ute!!
Kram, kram
ANNIKA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar