Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 27 maj 2012

Julias studentbal

 Idag låter jag bara bilderna tala för sig själv.
Min Julia strålar, som balens drottning, tycker förstås
hennes mamma.




























Vilken dag och vilken fest! 
Jag är helt slut och festen har knappt börjat 
för bal-folket..
Julia har beställt hämtning imorgon bitti
kl 07.00, då har det varit efterfest och
frukost också.
Jag tror jag sover lite innan den körningen
och Julia lär nog sova hela morgondagen..

Vi ses!!
ANNIKA




























1 kommentar:

  1. Åh, vad fin hon är och vilken underbart rolig kväll och natt hon kommer att få!
    Jag tänker tillbaka...
    Ann

    SvaraRadera