Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 18 maj 2012

Backsippor & Granit...

Vad vore man utan sina bästa väninnor??
Ja, inte mycket iallafall...

Det räcker inte med att man blir erbjuden promenad efter jobbet i kvällssolen
från Örnäsuden till Stenhuggeriet längs Prins Bertils Stig...

(bild nätet)

man får också ta vägen om strandängen och titta på nyutslagna Backsippor...


(bild nätet)

dessutom  en ovärderlig stund
med förtroligt prat

OCH...


(bild från nätet)


en  ljusslinga från Granit!!!


(nämnde detta för länge sedan,  men F. kom ihåg)...
(Kram)

Den ska sitta på vår tegelvägg i trappan
TROR det kommer att bli superfint
Jag provar imorgon!

Härlig helg till er alla

ANN




2 kommentarer:

  1. Men vilken snygg ljusslinga!! Det kommer bli jättesnyggt!!

    Nu har jag äntligen blivit klar med min blogg-butik! Tack för att du drev på mig lite:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord! Jag hoppas folk ska tycka att den är överskådlig och förstår hur man beställer...Vi får se hur det går. Det kan ju bli ett bra komplement!
    Jag hade ju haft det i bakhuvudet ett tag, men det var bra att du pratade om det också. Då blev det att jag tog tag i det!
    Kram Anna

    SvaraRadera