Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 17 april 2012

Vill ha jord under naglarna

Nu är jag så sugen på trädgårdsarbete och att få riktigt
 med jord under naglarna!





Planterade faktiskt en "Flammentanz" igår utanför min butik.
Den ska få klättra upp på det nya staketet och givetvis välla 
över och blomma helt makalöst.
Ni ser det framför er, va..?



Men tyvärr ser den inte mer ut än så här, just nu....
"Men den som väntar på något gott"


Längtar efter att få sätta ner de här små gunstlingarna i pallkragen.
Det är squashplantor och jag hoppas de är lika
förväntansfulla som jag på våren, i vår trädgård.

Idag var den på besök en stund..., och det räcker
för att få igång min trädgårdsenergi!
Man tackar!
Ha en härlig tisdagskväll på er
Kram
ANNIKA









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar