Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 10 mars 2012

Vilka fynd


Se vilka fina gamla dörrar jag hittat i ladan.
För mig är detta klenoder. 
Jag har fått fullständigt noja på gamla dörrar.
De kommer till fin användning
i butiken, det kan jag lova. 
Putsa, slipa och putsa lite till. 
Den vita dörren  kommer nog bli ett halvt provrum
som jag nu håller på att få ihop.
Vi får se i vad som händer under helgen...
Varma kramar
ANNIKA

4 kommentarer:

  1. Det där med gamla dörrar i provrum har jag sett någonstans...skitsnyggt ! :D Jag håller med dig, superfina dörrar ! Kul med en lada... Vill ha !
    Ha en härlig lördagkväll !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé.
    Det kommer att bli fin-fint! Blir sugen på att åka bort till dig och kika...
    Ha en go kväll
    kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Ooops, glömde ju säja GRATTIS till nätbutiken förstås!!!
    JÄTTEFRÄSIGA klockor, bland annat...
    Kram igen, Ann

    SvaraRadera
  4. Härligt att du ser det fina i gamla ting! Allt för mycket kastas ju bara bort nu för tiden... och om man tänker efter, så finns det allt färre gamla vackra saker att hitta, få och köpa... så det här var verkliga fynd.
    Kram!

    SvaraRadera