Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 4 mars 2012

Växthusdrömmar


Som om man inte har nog att göra....,
men vem vill inte ha det så här...?


eller så här....

Där kan jag odla tomater
och auberginer....

Helst av allt vill man ju bara ha tid och sitta och njuta
av dofter från kryddor och blommor, 
lyssna på humlor som surrar,
 ja, läsa en god bok och ta ett glas vin...
oj, nu spann jag visst loss 
ordentligt!

Men drömma kan man väl få göra - det e ju jag så bra på!

DREAM ON, DREAM ON

ANNIKA




1 kommentar:

  1. Jag är också en fena på att drömma ! Måste drömma annars dör jag...
    Jag vill också ha ett växthus ! ;)
    Kram Anki

    SvaraRadera