Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 29 mars 2012

Målning pågår...

Hallprojekt:
Jag älskar de engelskt röda snickerierna
och det rutiga golvet som fanns i vår hall när vi flyttade in




Men resten ska nu bli vitt och ljust


Och kanske ett sånt här kommer att stå lutat mot ena väggen

bild Country By Mail

Vi får väl se
Man kan ju inte veta allt med en gång, eller hur:)

Fortsättning följer...
Kram
ANN

2 kommentarer:

  1. Det är sant man kan inte veta allt med en gång ! Jag måste se lite hur det blir först, känna atmosfären... sen kommer idéer & annat ;) Det har varit mycket engelskt rött hos oss också men det har andra sett till att det blivit vitt. Lite synd, hade varit kul att se det i allafall. I en hall har det varit svart lite otippat tyckte jag, det hade varit kul att se live.
    Ha en härlig dag !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ju det är en underbar hall som den, är, med det gula och röda och rutiga! Jag har ju sett det på riktigt!! Men det blir nog ÄNNU bättre med vitt! Åh, så spännande att få se resultatet sedan!!

    Strax ska jag på samtal hos en PT...
    Kram Anna

    SvaraRadera