Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 30 januari 2012

Morgonpromenad

Bilderna talar för sig själv



 Har här varit en björn..!
Vilken underbar promenad jag fick denna morgon. Solen, havet o kylan är en perfekt kombination av hälsa.
Jag gick med kameran i högsta hugg o försökte fånga fåglarnas lyft o ljuset som är helt magiskt vid havet. Samtidigt gick jag o tänkte på vilken fantastisk helg det har varit. Jag har umgåtts med flera härliga väninnor, shoppat, fyndat på loppis, lagat god mat, druckit gott vin( se vintips längre ner) o spelat ett vansinnigt roligt spel:
 Phase 10.
 Ni måste prova det!

Och nästa gång ni är på "vinköpartagen", så är detta Sydafrikanska vinet ett måste:
DIEMERSFONTEIN
Coffee Pinotage 2011
Passar perfekt till ett parti Phase 10

Här är mina loppisfynd.
Skåpet skall slipas o målas om vitt o kanske stå i vårt spa.
 Stolarna kommer nog till användning i butiken.
Det var helgen - nu är det ny vecka o nya utmaningar.
Vi ses!
ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar